Gå til innhold

Vanskelig valg. Noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke førerkort å har muligheten å ta intensivkurs får å då det nå i høst. Saken er det at det er fryktelig dyrt. De pengene som kommer til å gå til lappen er egentlig pengene jeg skulle brukt på ferietur til meg å min lille. MEN det kommer da vel mer godt utav å ha lappen, enn noen uker med varm vær. Samtidig gnager samvittigheten litt på meg. Med lappen vil vi jo få lang flere muligheter å farte rundt på helgeturer å etc fremover (så sant jeg får tak i bil etterhvert da). Greit å droppe ferien i år? Sikkert mange andre måter å kose seg på

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Lappen trenger alle. Kjør på - det betaler seg i lengden. Men er du sikker på at du blir en god nok sjåfør på kort tid, har du kjøreerfaring?

Skrevet

Har kjørt sykkel i noen år så kan det praktiske på veien, samt at jeg har øvelseskjørt tidligere. Er ganske sikker på at jeg kommer til å klare meg helt fint. Er bare den økonomiske delen som har stått i veien tidligere.

Skrevet

Jeg hadde valgt lappen. Ferie kan dere ta en annen sommer!!

Lykke til :)

Skrevet

Kaller du det et vanskelig valg? Selvfølgelig prioriterer man lappen foran ferietur!

Skrevet

Kaller du det et vanskelig valg? Selvfølgelig prioriterer man lappen foran ferietur!

Skrevet

Ta lappen! Herlighet, ferie kan du ta neste år. Bilferie, faktisk! ;) Lykke til =)

Skrevet

Lappen! Hvor mye koster det, og over hvor lang tid? Kunne tenkt meg det jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...