Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Jeg er gravid i 1. trimester. Vi har tidligere mistet noen ganger. Denne gangen har mannen valgt å ignorere graviditeten. Han sier at dersom vi later som om den ikke er der, annet enn at jeg ikke rører alkohol og passer på hva jeg spiser, så bli vi mindre skuffet om det går galt igjen. Det vil si, vi skal leve som tidligere, og ikke snakke om det. Jeg er utrolig trøtt, sliten, svimmel og kvalm, men får ikke ekstra hjelp til husarbeid eller til barnet vi har fra før. Får ikke "lov" til å ha symptomer en gang. Hormonene gjør meg også utrolig trist, holder på å bryte ut å gråt hele tiden, men det ignorerer han....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Lat som du er syk da. Kast opp og si at det er magesjau, da kan han gjøre mye mer i hjemmet enn vanlig. Legg deg i seng og hvil!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Skjønner at det er vondt for deg, men det er vel en slags bestringsteknikk fra hans side. Han har sikkert hatt det vondt. Synes du skal sette deg ned å fortelle hvordan du har det, si at du fortsatt trenger hans støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå