Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Jeg tenker på innholdet. Kunden foran meg i dagligvaren kjøpte 10 nutrilet bars, 5 liter hel melk, 2 frossen pizza og tre pakker frokostblanding (honnykorn og noe sjokoladegreier). Lykke til med slankekuren tenkte jeg da. Jeg er glad det ikke var min handlekurv (hun ville helt sikkert ikke byttet med meg hun heller).
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Kan vel hende at kunden foran deg handlet til flere enn bare seg selv..... Kan jo ha handlet for noen andre...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Hvorfor gidder du å bry deg egentlig? Ser for meg en gal dame som går å gransker andres handlekurver. Kan være en grunn til at hun kjøper tingene: Kanskje hun går på medisiner hvor hun må/bør spise før hun tar dem, kanskje skal hun bake med vennegjengen til datteren ( mye som blir best med helmelk), 2 frossen pizza - vennegjengen skal også ha middag? Frokostblanding er kanskje noe de skal nyte nå i påskeferien? Mye du helt sikkert ikke vet vettu.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Åh, dette er grunnen til at jeg haaaater å handle når køen bak meg er lang. For selv om vi har et normalt variert kosthold er det ikke alltid 100% sunne ting oppi handlekurven, og tanken på at folk skal tenke slikt om meg er ikke lett å hanskes med.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Ha ha ha. Fin måte å bli tynn på med å fete opp alle andre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Jeg lurer på hva du hadde tenkt om den handlekurven jeg hadde på torsdag, jeg. For det første så er jeg god og rund, så bare det hadde vel gjort at du kastet et ekstra blikk i min kurv, og i kurven min lå det 8 store poser med sjokolade, en pakke grillpølser, en sjokoladepudding og en pakke truseinnlegg. Jeg hører deg nesten... "nå skal feita hjem og stappe i seg pølser og sjokkis...herreguuuud!" Om du hadde sittet inne med hele sannheten så var den at jeg skulle hjem og fylle to gigapåskeegg som ungene skulle ha med seg til lærerne sine i dag, pølsene var til minsten som skulle på tur og sjokoladepuddingen var til moren min som har vært syk og nesten ikke får i seg mat, men som plutselig fikk lyst på pudding. Å ja, truseinnleggene var til meg. Et godt råd: Ikke døm noen, eller gjett, før du sitter inne med all informasjon. Ting kan være helt annerledes enn det din fantasi strekker til.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 I forrige uke var jeg på butikken å kjøpte en kasse øl og en banan. Fikk kommentar fra han bak meg noe sånt som "mat må man jo ha ? " Kombinasjonen hadde sine grunner Det hadde det sikkert for damen også
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 hehe tidenes værste? har ikke sett så mye du da vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 hvordan vet du at hun var på slankekur. I helgene kan jeg ofte kjøpe chips, brus og nutrilet bars. jeg kjøper ikke nutrilet bars fordi jeg er på slankene men, rett og slett fordi jeg syns det smaker bedre enn vanlig sjokolade Er det forresten vanlig at folk ser i andres handlekurv/vogn?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Jøsses, så dritseriøse og fornærma og snerpete alle svarene her var! Jeg ler meg ihjæl, jeg, særlig av den med en kasse øl og en banan!! Veldig bra Ser for meg at nutrilettdama sitter og furter foran tvn med slanke-knasket sitt, mens gubben slafser pizza og ungene honnikorn til Nytt på Nytt! En gang jeg handla i et stort supermarked i Tromsø en gang, da, av en grunn jeg ikke husker, var det mange pakker dopapir i kurven. Han i kassa ga meg noen poser og sa, "Jasså, så nå skal du hjem og...tørke deg!" Jeg holdt på å daue!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 Jeg handla inn til en veeeeldig sein juletrefest for jobben i begynnelsen av februar. Kjøpte da fire brett med smurfepastiller, en haug med kindersjokolade, kornblanding, lettmelk, bananer og kondomer. De to første til festen, resten til oss ! I tillegg var jeg høygravid en ung herre bak kassa kikka på meg og sa " samboeren min har også lyst på smurfepastiller når hun er gravid " , men da han kom til kondomene ble han spruuuutrød i ansiktet sånn er det bare, ikke døm folk etter handlekurven !
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 herregud, studerer du hva andre har i handlekurven og sitter å skriver på nett hva som var oppi. Sier litt mer om deg enn om henne. Når jeg er på butikken ser jeg kun på handlekurvene til folk når jeg skal stille meg i kø før å se hvem som har mest og minst så jeg vet hvilken kasse jeg skal gå i. Om en feit dame hadde hele handlekurven full av sjokolade og chips kunne det ikke brydd meg mindre,
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 Jeg er faktisk mer imponert over at du faktisk husker innholdet i kurven hennes
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 Min da? En youghurt med musli, en pepsi max og 8 fine rundstykker med frø på... hahahahha.... og jeg har 2 barn. Handlet det "ordentlige" litt senere på dagen da. Tenker du aldri over at folk handler til ulike personer, anledninger osv?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 LITT utenfor tema, men tell heller antall kunder i de forskjellige køene, uavhengig av hvor mange varer de har. Det er betalingssituasjonen som gjerne tar tid, ikke scanning av varer.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #16 Skrevet 16. april 2011 Jeg ser an antall personer i kø,mengde i kurven OG alder på de i kø.. Er det mye eldre folk tar jeg en annen kø for de er ofte TREGE med både å legge på båndet og betale..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #17 Skrevet 16. april 2011 Her for leden var det tilbud på sjokoladeposer, 3 for 2. Kjøpte 9 poser....+pizza og morsmelkerstatning og minigulrøtter.Jeg har bmi på 19.
3 nøtter til Askepott Skrevet 16. april 2011 #18 Skrevet 16. april 2011 23:45 og 03.25 Hvis det står 4 pers i en kø med litt på bånn i handlekurven går jeg heller bak de enn hvis det står 2 pers med handlekurver som holder på å renne over og det er det veldig ofte når jeg handler på OBS!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #19 Skrevet 16. april 2011 Jeg synes det er KVAMLT med overvektige mennesker som frotser i godteri og fastfood. Og som hamstrer pepsi max! Stakkars barn av sånne foreldre.. Æsj...ble uvel nå bare av å skrive det. Tror jeg må gå å ta meg en dusj. Vet dere foresten hva det styggeste ordet jeg vet om er? -"Fedme"
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #20 Skrevet 16. april 2011 jo du over:) takk.. nå minnet du meg på at jeg må harryhandle lørdagsgodt å hamstre inn pepsi max. lurer på om jeg klarer å slå 8kilo smågodt denne påsken:) hadde du møtt meg og min familie i butikken da så hadde du lurt på hvem det er som skulle ha dette ettersom mannen er topptrent og jeg det samme men nå bare gravid:) men her er det gjennomstrømning av folk hele dagen hver dag og da er det greit å ha noe å tilby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå