Gå til innhold

Dusjer dere ilag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjer du og din mann/samboer ilag? Samboeren min spørr ofte om vi skal dusje ilag. Har selvsagt gjort det av og til, men jeg synest ikke det er SÅ fantastisk liksom..irriterende å stå der og småfryse menst han er under dusjen osv. Hehe ;P

Tror nok samboeren ser på det som litt mer "erotisk" enn meg..jeg ser ingenting erotisk i det, og er ikke typen til å gjøre DET i dusjen..hehe. Ja, mulig jeg er kjedelig,men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men mannen min er for stor til at det er plass.

Skrevet

vi har gjort det mange ganger, både dusjet sammen og DET, men ikke allid det blir sex i dusjen. noen ganger når vi soverommet, andre ganger er det bare dusjing;)

Skrevet

Ja. Men etter fødsel/barn, så syns ikke jeg det er like fint lenger. Liker ikke lenger å bli tatt på på puppene og underlivet. Og som du sier, da blir det å stå og småfryse.

Skrevet

Det hender, men ikke så ofte. Hender vi bader sammen også. Trangt men koselig.

Skrevet

vi gjør det innimellom, men begge syns det er irriterende å stå fryse mens den andre vasker seg:p jeg syns ikke det er noe erotisk i det å dusje sammen jeg heller, men det kan være koselig å stå holde rundt hverandre å bare kysse! Innimellom skjer det mer enn bare dusjing å da:)

Skrevet

ja, det har vi alltid gjort til og med når jeg var høygravid. Var nesten ikke plass i dusjen da, men men

Skrevet

Vi har en 90x180 dusj med to dusjhoder, så vi dusjer ofte sammen uten at den ene må stå der og fryse.

Og hvis vi vil holde rundt hverandre å være litt klinete, skråstiller vi dusjene :-)

Skrevet

Gjorde det før, for sexens skyld, men nå setter både han og jeg pris på å ta dusjen i fred så får vi ta sexen et annet sted :)

Skrevet

Jada, det gjør vi iblant! ;-)

Skrevet

Før jeg ble gravid dusja vi ofte sammen, så lenge barn nr en sov.

For oss var det ikke problem at "en måtte stå og vente", vi dusja jo sammen, så da vaska vi hverandres kropp og hår.. :)

DET er koselig, det^^,

Fikk lyst på presse ut ungen nå, så vi kan dusje sammen.. : >

Skrevet

Vi dysjer også sammen... eelsker sex i dysjen. Til og med nå når eg er høygravid. Snur ryggen til og bøyer meg litt fram så tar han meg bakfra :) Mmmmm... Jeg er svææær, så rart det er plass egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...