Gå til innhold

Hovne føtter/legger/hender og 1+ i proteiner, normalt eller begynende sv.forgiftning?


MiraculixGRAVID

Anbefalte innlegg

er 38+3 idag, og våknet i natt av at hendene dovnet bort. Ikveld har jeg fåtthovne føtter/legger. Jordmora var ikke beskymra for 1+ prot på mandag, men da hadde jeg ingen hevelser. Er det grunn til uro eller normalt sent i sv.skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 28 og har det samme. De sa på føden at 1+ ikke er grunn til bekymring, men de tok likevel en blodprøve fordi jeg har i utgangspunktet et risikosvangerskap.

Blodprøven var helt fin:)

 

Er du redd kan du jo be de ta en blodprøve.

 

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 + prot er ikke bekymringsverdig. Men de vil alltid sjekke på blodprøvene om det stiger og så ser de på dette i kombinasjon med blodtrykket ditt. Det lille med protein kan komme i urinen pga utflod den dagen.

Tror du kan ta det helt med ro. Vanlig i slutten av svangerskapet å ha mer vann i kroppen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg samt i tillegg høyt blodtrykk.

Det var ikke preklamasi og helt normalt.

Var til hyppige kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg plutselig fikk hovne bein og hender fikk jeg beskjed om å dra inn på legevakten med en urinprøve så snart som mulig. Hadde da ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning, og fikk konstatert der at det ikke var noe fare nå, men at jeg måtte følge med. Var på vanlig kontroll hos lege nå på mandag og fikk der påvist begynnende svangerskapsforgiftning. Så jeg synes du skal ta en tur for sikkerhetsskyld jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...