Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Jeg har vært medlem en stund nå, og kan ikke si annet enn at jeg mister troen på hele nettdatingen. Får nok av brev, det er ikke det. Men det ender hele tiden med at de blir grisete, avtaler et møte etterhvert og deretter bare blir borte. Føler meg nesten som et ludder av og til når de maser og maser om webcam osv, og for ikke snakke om at de blir snurte når de ikke får det! Noen som har gode erfaringer derfra(?), for jeg kjenner at jeg ikke gidder dette svært lenge....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Jeg fant en veldig god kamerat på møteplassen, og etterpå fant jeg jammen en kjæreste også. Tullinger finnes over alt, du må bare sile dem ut;)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Men hvordan klarer man å sile dem ut kjapt? I begynnelsen virker de alle greie, men så plutselig tar det helt av. Han ene hadde jeg en kjempe god tone med i starten, vi snakket veldig lett sammen og hadde mye tilfelles...for å si det sånn: Idag kan han ringe meg KUN for å mase om telefonsex. Jeg har aldri gitt han det, og han vet han aldri kommer til å få det heller. Jeg kommer ikke til å svare han mer.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 æsj så ekkelt! har du prøvd andre nettdating steder? tenkte jeg skulle prøve meg, men har ikke turt enda... har en som jeg tror har et godt øye til meg via jobben.. kanskje jeg burde sjekke ut han først.. hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Som i virkeligheten, så må du sile her også. Kjenner faktisk til 3 tilfeller av folk som har giftet seg etter at de møttes på møteplassen (og det er ikke sånn hopp på å å gifte segfolk)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Jeg har aldri vært på Møteplassen, men var på Match. Der fikk jeg mange henvendelser jeg kunne spart meg for, møtte noen hankjønn jeg ikke hadde lyst til å treffe igjen, men til slutt møtte jeg mannen jeg nå er lykkelig gift med. Så nå er det hus, hund, stasjonsvogn og om tre måneder en liten baby. Ikke gi opp! Det er utrolig mange slimete ekle fisk i havet, men til slutt dukker det opp en gullfisk!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Jeg har aldri vært på Møteplassen, men var på Match. Der fikk jeg mange henvendelser jeg kunne spart meg for, møtte noen hankjønn jeg ikke hadde lyst til å treffe igjen, men til slutt møtte jeg mannen jeg nå er lykkelig gift med. Så nå er det hus, hund, stasjonsvogn og om tre måneder en liten baby. Ikke gi opp! Det er utrolig mange slimete ekle fisk i havet, men til slutt dukker det opp en gullfisk!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Jeg har aldri vært på Møteplassen, men var på Match. Der fikk jeg mange henvendelser jeg kunne spart meg for, møtte noen hankjønn jeg ikke hadde lyst til å treffe igjen, men til slutt møtte jeg mannen jeg nå er lykkelig gift med. Så nå er det hus, hund, stasjonsvogn og om tre måneder en liten baby. Ikke gi opp! Det er utrolig mange slimete ekle fisk i havet, men til slutt dukker det opp en gullfisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå