Gå til innhold

Fy fxxx!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 år har begynt på ny avdeling og kommer hjem og banner mye.Når jeg spør hvem som sier dette så navngir hun en eldre jente som er 5 år.

Jeg er klar over at banning er noe de lærer,vi slipper vel noen gloser her også innimellom.

Det jeg lurte på er å ta opp dette med de ansatte eller er det bare dumt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, syns godt du kan nevne d.. i en bringe/hente situasjon eller noe. Si at du syns det er synd at de små skal lære slike ord så tidlig. Så tar de nok snart affære skal du se :)

Hilsen pedagog som i alle fall hadde gjort noe med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...