Gå til innhold

Fler som er klare for fødsel?


salamonster

Anbefalte innlegg

Nå går jeg og tripper her. Var på ekstra ultralyd for å sjekke leiet. Og lillegutt ligger(som jeg kjennner) laaangt ned i bekkenet med hodet ned, akkurat som han skal :) Har vært hos leger som har vært litt uenige om festing. Så nå er jeg klar!

 

Håper veldig inderlig på å slippe å gå over tiden. (Hvorfor må alle si at man SIKKERT går to uker over tiden), den tid den sorg sier nå jeg.... Jeg er foreløpig optimist. 10 dager til termin og det er SÅ tungt! Jeg inser at graviditet er hva det er for å gjøre fødselen mulig å gjennomføre. Da vet man i det minste at smertene og ubehaget er der for en grunn og at tiden det holder på er begrenset. Nå er det tungt å tenke at det kan gå faktisk nesten fire uker med vondt i kroppen. Nei, takke seg til fødsel :)

 

hva gjør dere i disse dager og hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en uke over termin :( Dette er nr. 3, jeg gikk ni og 10 dager over med de to første.... Dagene er tunge! Fysisk er jeg i OK form, bare stor og ubevegelig. Får gjort litt husarbeid og tatt meg av ungene, men det er lite energi i omløp. Settes igang på mandag hvis ikke fødselen starter selv i løpet av helga. Synes det er krevende psykisk å gå så lenge og vente. Er så klar for å trille vogn :)

Lykke til, salamonster, håper du slipper overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg er slitssomt! Jeg har ingen barn fra før av,men har en hund som krever litt. Da har du den lille hos deg om litt i hvertfall! Lykke til i helgen og til mandag,om ting ikke begynner av seg selv innen den tid. Krysser fingrene for deg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig klar... 40+6 i dag og selv om jeg prøver å tenke at han kommer når han er klar, begynner jeg å bli utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...