Gå til innhold

Dette er sikkert et dumt spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om fosteret i magen min er dødt, vil en graviditetstest vise 1 eller 2 streker? Er i 14. uke, men tror ikke det er liv- har en dårlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil jo mest sannsynlig ha hcg i kroppen, så en test vil vise at du er gravid.

 

Er du bekymret, så ta kontakt med legevakt\føden. Er det en spes grunn til at du føler at det er noe galt, eller bare en følelse?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en dårlig følelse før jeg kunne kjenne spark, men babyen viste seg absolutt å være i live.

 

Antar at kroppen fortsetter å produsere hcg (heter det det?) en tid etter at et foster er dødt.

Men ditt foster behøver på ingen måte å være det!

Avtagende symptomer er vanlig i den perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Mitt første svangerskap var helt noe annet. Denne gangen føler jeg virkelig at jeg ikke kommer til å få se dette barnet. Har hatt en del stikkninger, ikke ligamentbåndene som strekker seg- det er noe annet. Hadde ultralyd i uke 10, det så bra ut. Så ja, det er vel bare en følelse. Vi skal si det til foreldre i påsken og jeg ønsker å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde også masse stikninger og brun utflod siste svangerskap men er på gulvet ruller ei tjukk lita snuppe;) ta kontakt med lege evt privat UL hvis du er usikker. Så lenge alt var bra ved 10 uker er det nok liv ennå.

utrolig vondt å ikke være sikker, det vet jeg alt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i uke 14 kan man være heldig å høre hjertelyden..., så hvis du ikke kommer til på ul kan jo legen din lytte etter hjertelyden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en graviditetstedt kan forresten vise positivt i noen uker etter en evt MA eller SA.. sa legene til meg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...