Gå til innhold

Skal dere på påskeferie?:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Idag starter påskeferien for mange. Jeg skal fortsatt jobbe mandag og tirsdag til uka, men så har jeg også fri:) Det gleder jeg meg veldig til! I år har vi ingen planer om å reise bort i påska. Vi har en del stort arbeid som må gjøres på huset og kommer til å bruke dagene framover mot termin nå til å gjøre vårt beste til å få alt ferdig før babyen kommer. Så her håper vi på fint vær så det går bra å jobbe ute, samt at ungene også får vært mye ute og brukt hagen og hagelekene:)

 

Hva med dere andre? Hjemme- eller bortepåske? Noen store planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmepåske med alt for mye besøk. Men jeg har bekkenløsning og skiveprolaps, så klarer ikke komme meg noe sted i bil. Er ekstremt dårlig rett og slett. Men skal bli godt å bare være hjemme, ikke stresse med noe. En del av besøket er mine foreldre, de er ikke så mye pes med. Men nå i helga får vi storinnrykk av først venner med 2 barn og deretter svigerinne og svoger med 2 barn. Det blir SLITSOMT! Men det er mannen min som har invitert, så han får ta størstedelen av arbeidet med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skal være hjemme, ordne i hagen, sette opp lekestue etc.

Orket ikke tanken på reise på fjellet, nå som påska er så sent og magen såpass stor. Blir deilig å være hjemme. Håper været blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full fart i påsken! I helgen var vi på Sørlandet, og nå har vi kjørt bil i over 9 timer for å komme oss til familiens sommerhus på trøndelagskysten. All denne bilkjøringen er drepen for meg i uke 33, og det verker i bekken og ribbein! Men hva gjør man vel ikke for familien? ;) Guttene elsker å være her ute, masse spennende å finne på.

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er reist på påskeferie - til Telemark. Hadde håpet på skiføre, men innser nå at det blir smått med snø - så blir heller noen turer på beina og litt hagearbeid hos svigers.

Fantastisk vær og herlig å ha fri! Kjenner at jeg egentlig har godt av litt bevegelse - selv om magen er ganske i veien til tider. Tar det i mitt eget tempo, det er godt å slippe bort fra kontorstolen...

(Termin 3. juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir påsken med utgangspunkt i husveggen hjemme i Østfold, men med innlagte besøk og ekspedisjoner hit og dit. Blant annet skal vi besøke venner på Hvaler og besteforeldre på Hurum. Men mest av alt skal vi fortsette redebyggingen her hjemme. Vi må gjennom en "bruksendring" på minst tre rom for at det skal bli plass til mini når h*n kommer.

 

(Kjedelig forklaring følger: Stue (type kjempestor) skal deles av med ny vegg til stue og kontor. Gammelt kontor skal bygges om til soverom til den eldste. Soverommet til den eldste blir nytt soverom til oss voksne + mini. Og det bittelille rommet som vi voksne har hatt til nå blir gjesterom i første omgang og kanskje soverom til mini etterhvert.)

 

Men nå skal jeg ut og se om jeg klarer å knekke meg ned på alle fire og plante noen stemorsblomster.

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som koselige påskeferier, alle sammen:) Håper dere får kost dere masse og slappet litt av også når det er fri.

 

mossirose: Så dere skal også ordne med hus i påska?;) Blir det for vår del også. Får ikke bidratt så mye selv, men kommer nok til å true meg til et eller annet;) Hos oss blir det både ute- og innearbeid, så håper på mye fint vær.

 

Ellers startet påskeferien for min del i kveld:) Skal bli veldig godt med fridager, spesielt siden det har vært, og kommer til å fortsette å være, travelt på jobb helt fram til permstart.

 

God påske!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i påska og driver finpuss på masteren. Alt satses på å få levert den i mai..... og det krever sitt når man sitter her relativt høygravid (52 dager til termin, derfor relativt)

 

God påske og nyt den masse dere som har fri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...