Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Den koppholderen i midten skal det gå an å "stille tilbake", slik at det blir et stort rom i stedet. Noen som vet hvordan man gjør dette?? Bilselgeren viste meg det, men jeg husker ikke.. skal vel egentlig være ganske enkelt??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 da fungerer det bare ikke til oss sikkert da, for det har jeg prøvd tusen ganger.. Kan ringe selgeren å høre på mandag... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå