<3 lykketrollet <3 Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Føler meg litt grønn her.. Når skal jeg begynne med sko til mini??
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Når h*n går stødig selv. Da kan du gå til innkjøp av et par gode skinnsko gjerne. Jeg tenker sandaler er greit for barn å gå med. Lette og sitter godt på foten og nå er det jo snart sommertid
<3 lykketrollet <3 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 Takk for svar - var igrunnen det vi også tenkte - men svigerfar mente næmmelig at vi måtte ha på han sko... men han kan jo ikke gå, og kryper han med sko kryper han dem av seg! så vi bruker stonz
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Ja min mor sa også det at på hennes tid skulle barna ha på sko for å bli flinkere til å gå eller noe sånn. Men det er jo bare vanskelig for dem å gå med sko på. Stonz er geniale Jeg kjøpte de der Shepherd Sheep ulltøffel/sko til tulla mi. Veldig varme og myke.
pip pip Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Vi ventet med sko til tulla gikk. er greit de lærer seg å gå uten sko som støtter opp. Da bygger de opp balansemuskulaturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå