Gå til innhold

abort eller ikke?


FruV

Anbefalte innlegg

Søstra mi er nå 11 + 3 og har plutselig funnet ut at hun skal ta abort.Hun har fått seg en liten knekk og jeg tror ikke hun ser lyst på noe akkurat nå.

 

Da hun var 18 år mistet hun i uke 13 og hun var helt knust.

Tidligere i svangerskap her sa hun at hun ikke kom til å ta abort.

Hun har fulgt med på hva som skjer med fostret hele tiden og hun har snakket om navn.

Hun og kjæresten var litt uenig.Hun har nå gjort det slutt med han.

Var ikke dette hun så for seg og jeg er redd for at hun tar en beslutning hun vil angre på for resten av sitt liv.

 

Var i går hun var på sykehuset 11+ 2 og hun er nødt til å ta en tablett på søndag så komme tilbake på sykehuset på tirsdag.

 

Vet at hun skal på sykehuset i dag å snakke med noen ,men håper virkelig ikke at hun gjør dette..

 

Prøver å få henne til å se positivt på det som vil komme..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom ingen av oss et fullstendig anonyme her inne så syns jeg at det å legge ut et innlegg om sin søster og hennes valg om abort eller ikke er ganske utidig. Hva om hun, eller noen dere kjenner, skulle lese dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Appelsinpiken!!

Et slikt innlegg hører hjemme på anonymforum om det bør legges ut i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. et grusomt valg å ta...

For meg hadde det ikke vært snakk om abort engang.

Er gravid nå å det var helt uplanlagt, hadde sagt oss færdi med di to vi har,men han er veldig velkommen uansett når jeg klarte å bli gravid igjenn :)

Når hun ble så lei seg forige gang,å har kommet så langt at hun har tenkt på navn og alt,så er dette garantert noe hun kommer til å angre på tror nå jeg,å at det kommer til å bli tungt for henne i ettertid.

Men det er jo ingen andre enn henne selv som kan ta den avgjørelsen uansett,så nytter lite hva jeg syns og sier :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så fælt. Skjønner du synes dette er leit. Får håpe at hun ikke gjør dette. For det er til syvende og sist hennes valg. Håper du får henne til å ombestemme seg, for det er jo det største i livet å få bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun tar abort.

Er selv ganske ung, ble gravid som 17 åring,

i dag er jeg så glad for at jeg ikke tok abort!

Har ei nydelig datter på 14 dager som jeg elsker høyere en noen annen,

kan ikke forestille meg livet mitt uten henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er søsteren din sitt valg.

 

Hun er 18 år og vet nok hva hun gjør.. Jeg syns ikke man skal overtale noen til å få et barn de ikke vil ha.

 

Støtt henne istedet for å legge ut innlegg om henne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...