Gå til innhold

Jeg la ut annonse på finn hvor jeg ga bort masse klær og sko til noen som trengte det. De som fikk det var så frekk at de...


Jubelbrus*

Anbefalte innlegg

la alt ut for salg dagen etterpå!

 

Jeg mener, jeg kan jo ikke bestemme hva de skal med det. Men jeg ville liksom at noen som kanskje ikke har så mye som vi har, skulle få alt dette gratis. Fordi de trengte det.

 

De takket sååå mye, sa at dette kom så godt med og bla bla bla.

Så kommer jeg tilfeldigvis over annonsen deres dagen etterpå, hvor de faktisk hadde "klippet og limt" ut fra min annonse, og så bare skrevet på pris.

 

Hva synes dere? Bare jeg som synes dette var litt småfrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette syntes jeg var småfrekt.

Du skulle nesten kjøpt de tilbake.. Møtt opp på døra med pengene, da hadde de nok blitt lange i maska..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy! Er det mulig!!!

 

Ta kontakt med dem hvis du kan, og si din mening. Det hadde jeg gjort. Jeg blir litt sint når jeg hører sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe de virkelig trengte pengene til mat. At de faktisk ikke har noenting.

Og at de ikke bare er noen frekke grådige svin liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg alltid gir bort klærne til vedledige organisasjoner, som for eksempel Kirkens Nødhjelp. De kjører klærne ned til noen som VIRKELIG trenger dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre de pengene er gått til mat, er det det simpleste jeg har hørt. Og selv da er det i beste fall uærlig. Ta kontakt og si nøyaktig hva du syns. Evt be om pengene tilbake, såkan di gi dem til noen som trenger det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...