MillyMy Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hadde en SA forje mnd. Fikk menstrasjon. Legene mente jeg har mistet. Har jo mistet veldig tilig da. Fikk menstrasjon nesten til vanlig tid. Men testen var posetiv 1,5 uke etter mensen. Ska ha mensen nu på søndag, men lurer på hvor lang tid det har tatt for dere? Har hatt sikkelig mens smerter i 2 uker nu. Så kan det være ett godt tegn?
Gjest Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 hei. jeg hadde en SA for 30 dager siden.. fikk mens i dag.. hadde håpet den ikke kom, men det gjorde den desverre..
Julymom2015 Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg fikk mensen igjen 30 (31 dager) etter SA. Er egentlig glad den kom, slik at kroppen fikk renset seg skikkelig etter SA. Nå er det å hive seg rundt å prøve på januar baby..jeg tror SA er noe de aller fleste opplever første gangen ? Uansett, fantastisk at kroppen ordner opp selv når det er noe galt..så er det bare å prøve igjen ! Uansett om en SA er veldig trist å oppleve..håper for alldel at jeg slipper å gjennomgå dette igjen med tanke på hvor tøft jeg egentlig har tatt det.. Lykke til dere
Mummimamma<3 Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 21 dager etter SA Håper mensen holder seg borte og at du er gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå