Gå til innhold

Dilemma - barnehagestart


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har søkt ny barnehage fra høsten fordi vi ikke er helt fornøyd der vi er. Tidligere i vinter ga vi uttrykk for til den nye bhg at vi kunne være interessert i å begynne tidligere dersom det var mulighet. Det var det ikke da. Vi har nå fått tilbud om at jenta vår på 3 år kan begynne 1. mai. Fikk beskjed i går. Nå kjenner jeg at jeg er veldig i tvil om å starte så fort. Jenta vår trives godt der hun er. Jeg er redd for at hun vil huske den gamle barnehagen veldig godt og si at hun vil tilbake dit hvis vi skifter nå uten sommeren i mellom. Det har også roet seg litt i forhold til det vi var misfornøyd med.

 

Ville dere sagt at hun begynner til høsten eller tatt i mot plass fra 1. mai? Skal sies at hun er robust sosialt sett. Men jeg heller vel mot å drøye til høsten. Hva ville dere gjort? Må ringe bhg etterpå da det er påskeferie og tirsdagen etter påske er svarfrist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...