Frk Fjong Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Sambo var ute med jobben i går da... noe jeg ikke har noe i mot.. i det hele! Men det jeg reagerer på er at hver gang han er ute med jobben, kommer han hjem like sveiseblind! Og da snakker vi skikkelig møkkings... Vekker meg ørten ganger, selv om han ser at jeg sover... Klarer ikke engang stå oppreist... og etter mye frem og tilbake mellom soverom og bad, sovner han i en X på baderomsgulvet... Ingen tvil om at det har vert brunt brennevin inne i bildet... noe han vet at jeg ikke er særlig begeistret for... Jeg blir skikkelig sur.. SKIKKELIG SUR!!! Og når han har vekka meg flere ganger.. ligger jeg våken i flere timer før jeg får sove igjen... og bare irriterer meg, og er usansynlig skuffa! For all del... Jeg synes det bare er bra at han er ute å koser seg sammen med kollegaene.. men det MÅ jo være mulig å ha det koselig UTEN å bli helt sveiseblind?!?! I tillegg så laget han selv en avtale på at han skulle være hjemme i 22-23 tiden... noe han ikke var.. og å få tar i en sveiseblind mann på telefon etter mørkets frembrudd er jo så og si umulig...!! Åååhhrr... kjenner at jeg nesten koker over! Godt å få det ut i alle fall... Så får vi se da.. når han kommer hjem fra jobb i dag.. om han kommer krypende, eller har tilsynelatende en fri samvittighet....
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Han minner veldig om min kjære.....Han raller og fekter med armene, og jeg ligger våken og forbannet ved siden av. jeg har bedt ham legge seg på et annet rom når han kommer hjem drita, men jeg tror han helst vil ligge sammen med meg. Vi får se neste gang...:/
petite fleur Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg synes ikke du er urimelig, jeg hadde blitt rasende. Har vært sammen med menn som oppfører seg sånn, og de forholdene varte ikke lenge. Hvis dere har barn, er det enda verre.
Gjest Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Her må ALLTID gubben legge seg ett annet sted når han har festet. Han vet det nå, så det er aldri ett problem lenger.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Lås soveromsdøren neste gang, med en streng beskjed om at han får sove på et annet rom dersom han skal forstyrre så mye.
Fire småtroll Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Hehe, nesten så ille er mannen min også, og jeg har INGEN sympati med han dagen derpå Men så lenge det skjer bare en gang i året velger jeg å ta det med et smil (eller ihvertfall et litt surt smil) og et skuldertrekk.. Hadde det skjedd annenhver helg hadde det ikke vært min mann, men en gang i året kan jeg leve med.
gerd Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Jeg hadde forventet at mannen min klarte å oppføre seg som en voksen mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå