Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Skrev her inne den 13, om at j trodde j fikk rier. Fikk gode ord av dere. Skulle ha planlagt keisersnitt den 14 så synes det var unødvendig dårli timet. Ble sendt hjem igjen m riene, og litt smertestillende. Tok ikke mange timene før vi dro tilbake igjen. Riene kom med 3 min mellomrom og de var vonde!jeg har for lite bekken så vi visste jo at dette ikke gikk. Vel, lang historie veldig kort, jeg gikk med rier i.20 timer, nesten uten pause, og med viten om at hver rie var totalt bortkastet..... Nå ligger vi på sykehuset, han er frisk og rask, men sliter litt med kvalme nå da.. han veier 3770g men er bare 45 kort, så han blir kalt pluggen... Såret er såklart vondt, siden operasjonen går igår ettermiddag, men har allerede dusjet selv idag, og gått lutt. Luft smerter i skuldre er ikke godt heller. Beklager skrivefeil, skriver fra mobil
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Husker innlegget ditt og gratulerer så mye med en liten keiser ♥
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Takker så mye! Deilig å være ferdig, og nå vil j fortest mulig få mindre vondt også. Hihi. Storesøster kommer og hilser på idag, d blir spennende.det har kommet ny regel på sykehuset her om at besteforeldre osv osv ikke har lov å besøke på avdelinga, og siden d er bestemor som kommer med storesøster, måå j uansett ned i hoved etasjen. Utfordring..... Nå skal j fortsette å ligge og nyte synet av lille gutt, som desverre er litt dårlig.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 gratulerer så mye! håper lilegutt kommerseg fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå