Gromjenta Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 ingen mensmurringer, sinnsyk kvalm, vonde pupper og forferdelig trøtt. alle symptomer er hjertelig velkommen i huset her;))♥♥ mandag brenner jeg av en digital test med ukesindikator, da er det en uke siden siste test som ble VELDIG positiv:-D begynner å tro dette skal gå bra!! Ha en super fredag alle sammen:)))
Dossa :) Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 En herlig julegave det Tror kanskje det blir en desemberbaby på meg også. Testet svakt på onsdag, den var litt sterkere idag. IKM imorra så tør ikke juble før helga er over. Når blir terminen din? Hvis jeg har en spire blir min termin på julaften
Esperanza84 - gravid! Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Så kjekt:) Gratulerer så mye og nyt tiden framover:)
Gromjenta Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2011 Tusen takk ) har termin 23.12 så håper jo julegaven kan komme litt før da;) Gratulerer til deg og dossa:)) blir koselig framover i desemberklubben:))
palomino Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 det er jeg også... hadde IKM på onsdag samme som deg. Så kan det se ut som om det blir desemberbaby på meg også... Skal på apoteket i dag og kjøpe en test..... er sååååååå spent!!!!!!!!! God helg til dere også
palomino Skrevet 17. april 2011 #9 Skrevet 17. april 2011 Hei igjen! Testen var positiv og har foreløpig termin 23. desember. Har fra før en gutt som blir 10 år i mai og ei jente som blir 3 år i mai. så dette blir spennende. Vi gleder oss masse
Gromjenta Skrevet 17. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2011 Gratulerer så masse )) Da har vi termin samme dag!:-D Vi får følge hverandre framover, blir koselig:))
palomino Skrevet 18. april 2011 #11 Skrevet 18. april 2011 Det kan vi Kjempe koselig det. Jeg er 31 år, fra lillesand og har en sønn på snart 10 år og ei jente på snart 3 år (begge født i mai). hvor gammel er du , hvor bor du og har du barn fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå