Gå til innhold

Ang sykemelding etter perm,men ikke fast jobb!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er sykemeldt nå.. Ble det direkte etter perm.. Har da levert sykemelding til Nav og lege har sendt inn. Nå etter 8 uker har lege sint inn en utvidet lege erklæring.. Har ikke sagt noe til arbeidsgiver,for skulle ikke tilbake der etter perm pga sykdom...

 

Men er ansatt ,men ble sykemeldt dag 1 etter endt perm..

 

Noen andre i samme situasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet??

 

Fikk sykepenger igår som normalt,og legen har sendt inn utvidet erklæring til nav. Vil ikke brette ut privat livet mitt til tidligere sjef da jeg visste jeg ikke skulle igjen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være ansatt der hvis du ikke skal tilbake?

 

Uansett; har du et arbeidsforhold der må du forholde deg til sjefen. Etter 6 ukers sykmelding skal dere skrive oppfølginsplan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh...ikke sagt noe til sjefen??

Du må jo informere dem om at du er sykmeldt og borte fra jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det når jeg ble sykemeldt i permisjonen og skulle ikke tilbake der??!!! Jeg får sykepenger utifra permisjonen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe fast å begynne igjen på... Før perm jobbet jeg ekstra... Hadde jeg blitt sykemeldt 1 uke etter perm slutt hadde det vært en annen sak ,men jeg ble sykemeldt direkte etter perm...

 

Ikke ønskelig men sånn er det .. Og ville ikke fortelle sjefen det da jeg ikke hadde hatt noe faste vakter og komme tilbake til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva lurer du på da egentlig?

Du kommer nok til å bli innkalt til samtale med NAV for å se på arbeidsmulighetene dine etc etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...