Gå til innhold

andre som opplever at baby "knekker" i magen?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flere ganger nå reagert på "knekkelyder" fra magen min. som når man knekker fingrene eller lignende..... er når han driver å sparker jeg hører dette :) er litt rart, men regner med at han har slike "knekkeledd" som jeg har :P

andre som har hørt knekk som dette?? :)

hehe, alt det vi skal oppleve i løpet av et svangerskap!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt litt knekk innimellom oppe ved ribbeinet mitt, så er nok bare dem som turner godt inni der ja:p He he!

Skrevet

jepp har hørt det her oxo :)

Skrevet

jepp flere ganger daglig:-) pluss her kommer det ein sånn kneppe lyd flereganger daglig soom jeg husker jeg hørte når vannet gikk sist;-)

men nå bare knepper det....

syns nå gutten kan komme bare 9 dager te termin:-)

Skrevet

Da kan jeg bare roe ned altså? la meg i sengen i går og skulle bare løfte meg litt for og legge dyna under magen (siden jeg sover på siden), kom skikkelig knekke lyd fra nederst i magen :)

Skrevet

samme so 23:40.

Hørte det daglig hver dag med første :)

Spurte jordmor om det, og hun sa at det var ingenting å være redd for..

Skrevet

Jeg opplever ikke knekking, men fiselyder... Noen andre?

Skrevet

Har hørt det et par ganger selv!

Noen som vet hva det kan være ?

Merkelige greier :P

Skrevet

jeg opplevde dette i mitt forrige svangesrkap og var kjempebekymra... ingen leger eller jordmødre som visste.. Jenta mi på 4 er frisk som en fisk!!

denne gangen kom den Kneppe lyden ca ved 35 uker... i forbindelse med at han beveger på seg.. en spesilee bevegelse fra han og jeg "vet" at nå kommer lyde, så kommer den.. et par gang for dag hører jeg det..

denne gangen har jeg fått jordmor til å høre med alle andre på helsestasjonen.. ingen som vet, men noen som har hørt om det..

En jordmor sa at dette er ting de ikke vet noe om, på samme måte som om at noen gravide opplever det som om fosteret har ristninger.anfall-lignende ristninger i noen sekunder... (har oppplevd dette også, uten at det er "anfall")

konklusjonene er vel at det er mange ting jordmødre ikke har "forsket" på/ har kunnskap om da et svangerskap er så "Komplisert" fra før av.

Men jeg tror ikke dette er noe å bekymre seg over ( må nevne at jenta mi sist lå i seteleie, vet ikke om det er noe sammenheng mellom kneppelyder og seteleie?)

Lykke til videre, Jenter!!! snart er vi i mål!!!! Har bare 3 1/2 uke igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...