Gå til innhold

Jeg er en av de som har "savna" en liker knapp på siden her, men ikke en sånn liker som det har kommet nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo bare fryktelig irriterende, og ting jeg skriver her inne vil jeg ikke at skal kunne linkes så lett til nett og muligens bli gjenkjent..

 

Den liker knappen jeg liker :) er den som er på selve facebook, altså hvis noen skriver noe jeg syns er morsomt, bra e.l, så trykker jeg liker.

 

Den knappen som har kommet her nå er vel en mer DEL med andre knapp??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her! Savnet liker knapp,men vil jo ikke dele det på facebook!!! Så den kan de fjerne...iallefall fra anonym siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt teit. Er ikke på face så da har jeg jo ingen rett til å like noe.....eller?

 

Synes hver enkel side kan ha det på sitt system, og ikke la det være en del av facebook. Ikke ALLE er der, kun 1/4 del av den norges befolkning, det er jo enda 3/4 del igjen, som da blir "glemt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader..

Jeg prøvde trykke på den nå, og det er jo ikke noe bekreftelse eller noe.

ETT trykk og den kommer opp på sida di..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange brukere her har best om å få en liker knapp her. Tror de har misforstått det. Var vel ikke akkurat facebook knapp de ønsket seg men en sånn at man kan trykke liker på selve innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa hadde den siste linken der å gjøre med dette innlegget?

 

Den fjerner vel reklamen?! Ikke liker-knappen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, liker-knappen skal være en egen knapp sånn at hvis noen kommer med en bra kommentar eller noe en er helt enig i, for eksempel dette innlegget, kan en trykke liker. Kjekt for den som skriver også, å se hvor mange som liker kommentaren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...