Gå til innhold

grrr....pigmentflekker!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere som har fått det???

jeg har fått ganske store felt i fjeset etter å ha vært litt i sola de siste dagene.har jo ikke lyst å smøre fjeset med solfaktor 40 heller å se ut som et lik... noen som har erfaring/tips?? event. tips til å få det vekk/skjule det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sanne her. Blei eller spragletroll.

Surt. Hadde den fine fargen før. Nå ser jeg bare stygg ut etter soling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja foreslår at du smører med solfaktor 40. Bruk heller brunkrem eller sminke for å se brun ut. Pigmentflekker er ikke pent. Jeg har vært plaget selv, men da kun i svangerskapet så det er hormonelt betinget. Jeg bruker alltid solfaktor 42 med litt farge og ser ikke ut som et lik.

 

Du kan bruke laser, eller vitamin A syre(på resept) for å fjerne det men da kan du iallefall ikke eksponere huden for sol etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også :( Gikk gravid i 2008/begynnelse av 2009 og ser ut som et spragletroll jeg også. Fortsatt like ille som det var den gang.

Eneste som jeg har hørt kan hjelpe er laser, og det har ikke jeg råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obagi clear fjernet all pigmentering hos meg, men hvis man absolutt må sole seg kommer det jo tilbake med en gang. Man må nesten bruke sunblock. Finnes masse andre fake metoder for å få fin og ikke minst jevn hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...