Gå til innhold

mammanett?neei ikke for meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en snartur innom og registrerte meg og greier ,meeen nei likte meg ikke der.........

så mye dill, bilder og vissvass. Ikke min type side nei

Så reklame får være ,jeg blir her;)

 

Vanskelig å finne frem og syns jeg

 

Liker denne til tider ampre stemninga og lar meg lett rive med;)

 

Blir nok vant til den lille reklamestripa etterhvert ,plager meg igrunn ingenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også det er for mye bilder, dill og dall på de andre forumene. Holder meg her og bruker Firefox m/Adblock så jeg slipper reklamen:-)

Skrevet

De andre forumene er ikke noe for meg heller. Blir her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...