Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Var en snartur innom og registrerte meg og greier ,meeen nei likte meg ikke der......... så mye dill, bilder og vissvass. Ikke min type side nei Så reklame får være ,jeg blir her;) Vanskelig å finne frem og syns jeg Liker denne til tider ampre stemninga og lar meg lett rive med;) Blir nok vant til den lille reklamestripa etterhvert ,plager meg igrunn ingenting
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Syns også det er for mye bilder, dill og dall på de andre forumene. Holder meg her og bruker Firefox m/Adblock så jeg slipper reklamen:-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 De andre forumene er ikke noe for meg heller. Blir her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå