Gå til innhold

Noen som IKKE har opplevd SA eller MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så fryktelig mange innlegg om de som opplever SA og MA, så synes jeg vi kan ha en tråd for oss som ikke har opplevd sånt. Ikke fordi vi skal "gni det inn" for de som har opplevd det, men for å gjøre alle andre nervøse gravide oppmerksomme på at det stort sett heldigvis går bra med de fleste, og at vi må slutte å bekymre oss så masse.

Så om du aldri har hatt (ihvertfall som du vet om) SA eller MA, så synes jeg du skal signere på den tråden her. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett barn fra før, og er nå 4 uker på vei med nr 2. Jeg har aldri opplevd en abort, og håper jeg slipper det nå også. :)

Skrevet

Jeg er gravid med vårt femte barn, 27 uker, og har ikke opplevd sa eller ma.

Skrevet

Jeg var bombesikker på at jeg skulle oppleve det siden jeg hadde gått på p-piller så lenge. Men babyen min i magen har det veldig bra den (bank i bordet)! :) Og det er 22 dager til termin i dag!

Skrevet

Gravid med nr 2, 33 uker, ingen SA eller MA her heller.

Skrevet

Ikke jeg! :o)

Vi har to jenter fra før, og jeg er nå i mitt 3. svangerskap. Da jeg var i uke 8 trodde jeg det endte med utskraping. Men det gjorde det heldigvis ikke! :o)

Skrevet

Jeg er 39 uker på vei med nr 2, og har ikke opplevd noe SA eller MA. Nr 1 satt på 3. forsøk, og nr 2 satt på 1. forsøk. Kan vel se på meg selv som utrolig heldig. Er nå 36 år.

Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd en abort. Er snart 38 uker på vei med nr 3. Håper og krysser alt for det ska gå bra denne gangen også :o)

Skrevet

Har aldri opplevd SA eller MA. Er gravid med tredje barnet i uke 40 :)

Skrevet

Aldri opplevd nei. Har ei frøken født sept 09 og er nå i uke 25 med nr 2.

Skrevet

Jeg er har 2 små gull fra før, og nå venter vi på nr 3:)

Han kommer innen en 3 ukers tid:)

Jeg har aldri opplevd SA eller MA ( Bank i Bordet )

Skrevet

Jeg har en gutt på to år og er 27 uker på vei med nr 2. Aldri opplevd hverken SA eller MA, og ble gravid på første forsøk begge gangene, så du kan trygt si at jeg er kjempetakknemlig og føler meg virkelig heldig :)

Skrevet

Bra å sette fokus på det positive!

Jeg har aldri opplevd sa eller ma. Ble gravid i 2.pp, så det gikk raskere enn jeg egentlig var forberede på også.

Skrevet

Dette var en kjempefin tråd, ikke får å "gni det inn" for de som faktisk har opplevd å miste sm du sier, men for å berolige alle oss andre litt :)

Jeg har en gutt på 2år fra før og er nå 10uker på vei med nr 2. Jeg håper og tror at det skal gå bra denne gangen også, selv om det selvfølgelig ligger en liten angst og murrer...

Skrevet

Signerer! Et barn fra før og 2 uker igjen til termin :)

Skrevet

Er bare 18 uker på vei, men jeg signerer denne allikevel :)

Ble gravid i første pp. *hehe* Det gikk litt raskere enn vi hadde tenkt, men det er bare positivt.

Ble veldig skremt av alt jeg leste her inne om SA og MA de første ukene.

SUPER TRÅD DETTE HER!! :)

Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd det. har ei jente fra før født i mai 05. Er nå gravid med 2mann i uke 26. Håper alt går bra denne gangen også :)

Skrevet

Har ikke hatt en SA eller MA! Har en gutt fra før å er på vei igjen (uke14) med nr 2. Trodde det ble SA denne gangen etter en blødning men neei da! (heldigvis)

Har derrimot en prov.abort da! Men de er en annen historie!

Skrevet

Føder snart vår 3dje vakre prinsesse. Ingen SA eller MA.

Skrevet

Jeg har to barn, begge ble laget i 1pp, og jeg har aldri mistet. Jeg er 30 år.

Tror det trengs en slik tråd, jeg!

Skrevet

Har aldri mistet jeg heller. Og her er barn nr 3 på vei. Så håper alt går fint denne gangen også! :)

Skrevet

Jeg synes også jeg hører om det så ofte, så "regnet" nesten med at jeg skulle oppleve det en gang! Men her er sistemann (nummer 3) 30 uker i magen, og jeg har sluppet unna så langt!

Skrevet

jeg er nå 31 uker på vei med nr 3 og har aldri opplevd det =)

Skrevet

samme som de andre her :), er 33 år, venter nr 4 og er 30 uker på vei, med en svært livlig gutt :).

Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd å ha hverken SA eller MA og dette er mitt 3.svangerskap.

Og håper jeg aldri får lov å oppleve det heller =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...