Gå til innhold

Noen med erfaring med mat til baby på Kypros?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Driver å pakker til Kyprostur førstkommende Mandag;-) JOHO SÅ VI GLEDER OSS.........

Men er litt usikker på hvor mye mat jeg skal ta med til sønnen min på 8 mnd.

Jeg har pakket ned grøt til hele ferien. Men lurer på hvor lett dte er å finne fruktpurreer o.l? Lurer også på middag til han. men han er så kresen at han bare spiser middag for 4 mnd enda..........

Noen med erfaring som kan hjelpe meg???

hadde vært greit om jeg slapp å ta med absolutt alt...............

takker for alle svar;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på Kypros med baby, men på Tenerife. Det er vanlig at de har ganske stort utvalgt av Nestle babymat rundt om kring.. De har jo barn i de landene også.. :-D

Skrevet

Driver med det samme :) Men vi skal til Kreta da...

Tror jeg har konkludert med meg selv.. at de selger barnemat fra feks Nestlè på de fleste feriesteder... Og at jeg bare tar med noen glass, til å ha i starten + grøt og eventuellt noe Drikki eller lignende...

Men nå er ikke vesla mi noe kresen da... ho spiser ALT vi tilbyr henne, så nye smaker å sånn blir nok ikke noe problem....

I ditt tilfelle ville jeg kanskje tatt med middagsglass... Det er jo ikke sikkert at du finner aKKURATT det han liker der du skal... Meeen.. det tar jo opp litt vekt og plass da.. Så du må nesten vurdere det selv... men jeg tror nok at det finnes noe Nestlè produkter også på Kypros...

Ikke mye hjelp dette da.. hehe...

Håper noen som har vert der kan komme med innspill da :D

Skrevet

jeg ringte og prata med Nestle;-)

Hun sa at der hadde de grøt tilpasset landet. De ville ha grøt med grønsaker i..........

Men hun kunne ikke finne noen informasjon om middag og frukt fra nestle............

Skrevet

Vi var på Kypros i 09 på Sunwing Resort Sandy Bay og der var det ingen problemer med å finne Nestlè sine produkter i butikken, ganske like priser som i Norge var det også:) Tror de hadde alt fra 4 mnd, men skal ikke si sikkert. De hadde i hvertfall fra 6 mnd:) De hadde ikke fruktpureene i beger, men i glass:) Grøten var også lik, det var litt mer frukt i de, men det var jo bare et pluss for de gikk ned på høykant og så kom de i praktisk, lufttett boks:) De hadde også Nestlè i de vanlige butikkene, men hakket dyrere:)

Bleier hadde de og, men de var en del dyrere enn her i norge, tror det var rundt 60 kr for en pakke med Libero str 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...