Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg får angstanfall om jeg har på meg bh.. det strammer så fælt og jeg får vondt.. ikke sånn fysisk men psykisk.. Hva burde jeg bruke ??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Du får tape opp puppene med sportstape eller gaffa. "Gaffa tape is like the force, it has a light side and a dark side, and it keeps the universe together"
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Du kan ta to passende lampeskjermer og putte inni en litt trang topp. Det er opphørssalg på Pytt i Panne butikkene nå. Der finner du sikkert rett størrelse for hver pupp.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Hva med en slik: http://www.underverker.no/one_size_bhtopp_fra_abecita/P_556 Myk og elastisk og veldig behagelig.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Tåler du å ha noe inntil kroppen eller er det bare behåen son skaper trøbbel?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Jeg må ha "luftige" klær, joggebukser, joggegenser, ikke ettesittende topper, før stramme truser.. Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå