Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Hadde en ma for 3 mnd siden og fikk sånne abort tabletter.. Dette gikk fint. Bestemte meg for og legge barne planer litt på hylla så satt inn kobber spiral..( tåler ikke hormoner ) Under underliv undersøkelsen hadde jeg en cyste.. 5 cm stor. Legen sa at det var normalt og blabla. Hatt 1 normal mens etter kobber spiralen ble satt inn. Men den mensen jeg hadde nå sist var litt rar.. 25 mars. Det var ikke mye blod. Det var mest utflod og brunt gugg. Og det varte lengre.. I går fikk jeg 2 sinnsyke stikk i nederst i magen. Det gjorde vondt, men det gikk fort over. Og i hele dag har jeg hatt veldig vondt i magen på venstre side. Litt mens smerter aktig. bare mye vondere. kramper.. Men jeg føler meg også litt tung på den siden?? Og det stikker litt innimellom og noen ganger er smertene borte i ett par sekunder. Hva kan det her være da?? Jeg har aldri hatt sånne smerter før. Ikke engang når jeg skal ha mensen. Har syklus på 26 dager om det har noe og si . håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Er ikke det litt tidlig da? siste mens var jo 25 mars. Og er det stor sjanse for og bli gravid med kobber spiral? Før denne krampen og vondten begynte var jeg foresten veeeldig støl i magen, kjentes ut som jeg hadde tatt 1000 sit ups . hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå