Gjest Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Har vært her altfor lenge, og i løpet av en lang vinter har jeg sittet altfor mye på internett generelt og spesielt her inne. Er jo altfor mange trivelig oppegående folk her inne til at jeg klarer å holde meg unna. Har vært fast bruker i 5 (!) år!!! Ønsker å takke alle som har hjulpet meg til å tenke nytt etter at jeg hadde en skikkelig nedtur før jul og gruet meg til alt og alle. Alle rådene jeg har fått har gjort at jeg og mannen kommuniserer mye bedre, finner på mer, jeg har begynnt å trene og jobbe igjen. Vi har dessuten planer om å gifte oss. Så nå skal jeg prøve å bruke energien min fremover på å være mer ute, og møte folk IRL Q Kos og ha en fin sommer alle sammen. Ps hvordan sletter jeg meg helt fra siden???
Blabb00 Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Trykk på : Din egen side - på venstre side. Deretter trykker du på brukerinformasjon. Så blar du nederst, der det står avslutte konto.
Lammelåret Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Wow, så bra at du opplever å ha fått hjelp her! Synd at dib kaster ut så mange
Gjest MMJ Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Hæ? Kaster dib ut noen? Dette har jeg ikke fått med meg, hva skjer?!? OG, hva skjer, det FLORERER jo med reklame her nå.... merkelig måte å gjøre det på. Blir så mange at jeg ikke gidder se på en eneste en av de... før kunne man jo ta en titt, men nå er et så "bråkete".
Lammelåret Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 At folk blir kastet ut av dib er ikke direkte sant, men en konsekvens av reklamekvalmen er at mange ikke orker være her mer. Heldigvis er reklamen mellom innleggene fjernet, det gjør saken bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå