Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Dette er jeg spent på kjenner jeg.. Går det tror dere? Vi er to voksne og en gutt på 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Det burde gå. Vi bruker rett over 1000 kr i uka og vi er to voksne og ei på 2 år og vi kjøper en del brus, chips og snop også liksom. Du må bare tenke godt gjennom hva dere bruker penger på. Vi skriver handleliste for 2 uker av gangen, bruke rvel ca 2500 på 2 uker. Da er det jo med bleier og mat osv. Handler en del av de billigste varene. Vi handler på rema 1000 så det går en del i den billige kjøttdeigen osv, kjøper mange brød om gangen og fryser ned, kjøttdeiger osv som vi ser ikke holder helt til de skal brukes fryses, også ned. Handle inn middager som inneholder det samme. F eks lasanje. Kjøp andre middager også som du trenger ost til f eks og kjøp 1 kg ost osv:) Slik gjør vi det iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Det burde gå kjempe godt. Vi er i dag 2 voksne, 2 på 10 år og 2 på 8 år og har ett husholdningsbudsjett på ca 1300 pr uke! Ikke fordi vi må, men fordi det holder i lange baner!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Ja, det er rundt det vi bruker til vanlig. Handler kun på Rema1000. Husk å se etter på prisene på det du skal ha, en trenger f.eks ikke brød til over 30 kr. Man kan eventuelt lage selv. Vi kjøper variert mat (kylling, kjøttdeig, suppe, pannekakerøre, grønnsaker osv) og havner alltid på denne prisen +/-. Syns ikke 900 var sykt lite jeg da! Vi er og 2 voksne + en liten en på 15 mnder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå