Gå til innhold

når sluttet barna deres med bleier om natten?


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prinsesse nr 2 sluttet for ett par måneder siden hun er 3 år 5 måneder nå.Var vel rundt 3 år. Stresset ikke med det hun valgte det selv. Samme gjorde nr1 hu var litt eldre når bleia på natta gikk men hun var tørr lenge før jeg sluttet. Var greit slippe bli våt i senga på natta om det var ett glipp. Masse lykke til med bleieslutt =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var vel nesten 3,5 år da han kuttet nattbleia, hadde sluttet på dagen akkurat 3 år gammel.

Minsta sluttet med dagbleie for 1 mnd siden, 2 år og 7 mnd. Har tørre nattbleier 5 av 7 dager i uka, å har ikke helt turd å ta vekk nattbleia.

Hun våkner som regel om natten for å tisse, eller hun holder seg hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min har slutta nå, og har ikke hatt et eneste uhell!!!

han er 2 år og 7mnd....

slutta omtrent samtidig som på dagtid, hadde tørre bleier hver morgen i nesten to mnd i forkant selv om han ikke var slutta på dagen....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var 3 år når vi glemteå sende med bleie til min mor på overnatting...

ikke hatt ett uhell siden;;;) 5år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var 2 år og 9 mnd då han slutta med bleie. Hadde nattbleia på i to veker til pga campingferie, men bleiene var tørre 13 av 14 netter så då kutta vi ut dei og. Han har aldri våkna om natta for å tisse.

 

Lille var 2 år og 3 mnd då ho slutta med bleie. Nattbleiene var tørre samtidig, så vi slutta med dei etter ca ei veke. Lille er som regel våken minst ein gong pr natt for å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstefrøkena slutta da hun var 3 år og 1 mnd.

Minstefrøkena slutta da hun var 2 år og 10 mnd.

 

Begge bæsjet på do fra de var rundt året. Og begge sluttet på dagtid da de var 2 år og 8 mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er snart 5 og bruker fortsatt nattbleie. Har vært tørr på dagen fra hun var 2 år og 4 mnd. Har ingen planer med avvenning enda. Hun sover som en stein og både lege og helsesøster har anbefalt å vente. Det er også det som blir anbefalt i de barnebøkene jeg har lest også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste sluttet 1 uke foer han ble 4, mellomste var 2 aar og 6 mnd. Minsten er 2 aar og 7 mnd naa og har ikke sluttet med nattbleie enda. Har proevd litt sist uke ettersom han ville det selv , men det var ikke helt vellykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldste sluttet da hun fylte 2 år. både dag og natt...

yngste sluttet på dagen da var 2 år og 6 mnd... en mnd etterpå sluttet han natten og...

 

lykke til..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...