Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg har vært her (on and off) siden 04, men har tenkt en stund på å skifte beite. Men jeg liker temperaturen her inne og savner egentlig Sug Lut, Angelica, Ypperten og de andre som pleide å skape liv inne på krangle. Så har noen idé om hvor de ble av? Altså, jeg vet hva som skjedde, men stakk de til et annet sted? Vil gjerne bli med...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Skreiv ja før å dytta opp tråden litt.. heheh..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 de er her, men med andre nick...men sug lut så jeg da her i dag...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Laget ikke de et eget lukket forum? Det var ihvertfall noen som gjorde det og man må være medlem for i det hele tatt å komme inn på sidene.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Jeg tror ikke de ble av noe bestemt sted. Jeg liker også dib godt og har ikke funnet noe fullgodt erstatningssted, men jeg blir gal av reklamen (selv om den utelukkes) og den elendige oppfølgingen av ansvarlige her inne. Har gått mer over til å blogge enn å bruke forum, det gir større gjensidighet og tilfredsstiller de samme behovene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå