Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Kjempe fine!! Kjenner to brødre som heter det, og de er så herlige
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Dessverre, syns ikke om dem. Kardemommebynavn er litt sånn parodisk og tøysete i mine ører.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Åh Jonathan er kjempefint. Det heter sønnen min. Ser at det bare blir mer og mer populært ...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 er dette navn som er veldig populære om dagen?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Tøysenavn, Kardemommebynavn, Teddybamsenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå