Gå til innhold

Halsbrann..


MEWH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjøp garvison (tror det var navnet) på apoteket, funker med en gang:)

 

og jeg får halsbrann når jeg spiser brunost, sjokolade,drikker appelsinjuice, så dette prøver jeg å holde meg unna :)

og ligge med hodet høgt når jeg sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis mandler, og drikk melk :-) Det hjalp for meg ivertfalll. Kom tilbake etter en stund da, men kjøpte gaviscon( tror det heter det) på apoteket, som gjorde at det forsvant helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gaviscon tyggetabletter... her har det gått maaange pakker. syntes egentlig ikke kjerringråd hjelper, men du kan jo prøve ut f.eks

 

-1 ts natron blandet med vann

-lovehearts

-tygge mandler

-melk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Link funket best på meg, også smakte de bedre. Gaviscon virka bare i noen minutter før det var like ille igjen.

 

I forrige svangerskap var det bare melk som funka, men nå blir jeg kvalm av tanken bare ;-)

 

Ellers så er det jo greit å holde seg unna det man får halsbrann av. Jeg har kuttet ut det meste nå, og det hjelper :-)

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk melk!

Gjør underverker!!

Ellers gaviscon tyggetabletter eller i flytende form fra apoteket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp og kjøp flytende Gavicon på apoteket!!:))

Det er utrolig ekkelt, men det hjelper med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på apoteket å handlet Gaviscon, det var ingen problem for å ta for oss gravide. Kan taes opp til 3 stk pr gang ble jeg fortalt og det hjelper meg som har MASSE halsbrann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok gaviscon tyggetabl. til å begynne med, men syntes ikke de virket så godt. Så legen anbefalte meg novaluzid og denne funker kjempebra. Og man blir ikke så "grøtete" i munnen av det. Smaker god mint :) Anbefaler på det sterkeste,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...