Gå til innhold

12 uker <3


HM29

Anbefalte innlegg

Hurra hurra hurra <3

12 uker i dag.

Skal fortelle det til mamma, pappa og søster i dag, har kjøpt krus til de med "verdens beste mormor", "verdens beste morfar" og "verdens kuleste tante", blir såååå spennende å se reaksjonen :)

 

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 uker!

Endelig kan du senke skuldrene og slappe av og nyte de neste mnd.

 

Håper jeg kan gjøre det samme om 1,5uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hvordan gikk det? Fikk lyst til å bli med deg å se hvordan de reagerte på de flotte gavene, da jeg leste innlegget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hvordan gikk det? Fikk lyst til å bli med deg å se hvordan de reagerte på de flotte gavene, da jeg leste innlegget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var rett og slett en priceless opplevelse! De skjønte først ingenting og søster trodde butikken hadde pakket inn feil krus :) Også gikk det opp for mamma og hun bare smilte og gråt om hverandre, pappa fikk til og med en tåre i øyrekroken og søster satt med store øyne og et bredt smil helt målløs :) Veldig deilig å ha fortalt de det, og ikke minst at de ble så glade! :)

 

Så nå har mamma allerede planlagt å strikke hentesett og kjøpe vogn, så det er jo bare helt herlig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Lurer bare på en ting, jeg er nemlig 12 +1 og har termin 1. november, regner jeg helt feil?

Deilig å være over den første tiden, nå skal sommeren nytes med en mage som vokser, herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...