Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra hurra hurra <3

12 uker i dag.

Skal fortelle det til mamma, pappa og søster i dag, har kjøpt krus til de med "verdens beste mormor", "verdens beste morfar" og "verdens kuleste tante", blir såååå spennende å se reaksjonen :)

Lykke til videre alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 12 uker!

Endelig kan du senke skuldrene og slappe av og nyte de neste mnd.

Håper jeg kan gjøre det samme om 1,5uke.

Skrevet

Hei :)

Hvordan gikk det? Fikk lyst til å bli med deg å se hvordan de reagerte på de flotte gavene, da jeg leste innlegget ditt :)

Skrevet

Hei :)

Hvordan gikk det? Fikk lyst til å bli med deg å se hvordan de reagerte på de flotte gavene, da jeg leste innlegget ditt :)

Skrevet

Hehe, det var rett og slett en priceless opplevelse! De skjønte først ingenting og søster trodde butikken hadde pakket inn feil krus :) Også gikk det opp for mamma og hun bare smilte og gråt om hverandre, pappa fikk til og med en tåre i øyrekroken og søster satt med store øyne og et bredt smil helt målløs :) Veldig deilig å ha fortalt de det, og ikke minst at de ble så glade! :)

Så nå har mamma allerede planlagt å strikke hentesett og kjøpe vogn, så det er jo bare helt herlig :)

Skrevet

Så deilig å ha kommet til 12 uker! :)

Og artig måte å fortelle det til familien din! :)

Skrevet

Hei

Lurer bare på en ting, jeg er nemlig 12 +1 og har termin 1. november, regner jeg helt feil?

Deilig å være over den første tiden, nå skal sommeren nytes med en mage som vokser, herlig!

Skrevet

Innlegget skrev jeg 14/4, da var jeg 12 uker, og har tremin 29.10 i følge kalkulatoren her på BIM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...