Gå til innhold

Carena lieback lux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe den, men tenkte å sjekke her først :)

Erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte selv på å kjøpe den men endte opp med Carena Easy.

Dette er jo en paraply trille som blir ganske lang. Jeg syntes Carena Easy var bedre sånn sett at den kan legges helt flat og bli ganske kort. Så den er grei å få inn i små biler. Den er ganske ok å trille på asfalt og "liten" grus. Den er jo litt vinglete å kjøre. Men det er jo de fleste triller..

Jeg la forresten også inn et innlegg om den trilla når jeg vurderte å kjøpe den men fikk ingen svar..

Skrevet

Hm...da satser jeg ikke på noe mer respons...

Jeg sjekka litt rundt andre steder, og det virker som at den er veldig bra, men er tung å styre/trille, så mange angrer visst på kjøpet.. Men Carena Easy, hvordan er den med liggestilling/fotstøtte? Ho som skal bruke den er 7 mnd og sitter ikke selv, så det er litt viktig at det funker å ligge i den :)

Skrevet

Den blir like flat som sportsvogna vår. Altså den er tilnærmet flat men heller litt slakt oppover. Og jeg er ganske fornøyd med fotstøtten. Den er lang nok foreløpig, og den kan jo vippes ned så hun kan hvile føttene "nedover" når hun blir større. Den funker fint til en 7 mnd gammel. Det var vel omtrent da jeg tok i bruk Carena Easy'en til vår jente. Eller kjøpte den vel når hun var 8 mnd tror jeg. Den er "litt" vanskelig å trille, og man må holde den med begge hender for den svinger litt til sidene.. Men ikke sånn kjempe mye. Men nok til at det er irriterende om man må trille på et smalt område.

Men jeg er ihvertfall fornøyd med den som ekstratrille/reisetrille/shoppingtrille. Som turvogn er det bare Emmaljunga'en som fungerer. :)

Skrevet

Okei, da får jeg lete opp Carena Easy og teste den også. Takk for svar :)

Skrevet

Barnas hus har den ihvertfall. :)

lykke til med vognkjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...