FrøkenSprøken Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Med den nye facebook-knappen, blir det litt for gjennomsiktig for meg her inne. Tidligere var liksom dette et sted for spesielt interresserte, men nå når vi både blir sitert i artiklene til klikk.no, og innlegg blir linket til på facebook, så blir det litt for gjennomsiktig for meg, altså... Kommer vel til å ordne meg en ny profil, men heretter blir jeg heeeelt anonym, gitt. Er ofte man ytrer meninger her inne man ikke nødvendigvis vil at skal blåses opp på facebook, hvor man på en måte er litt mer privat... Flere som reagerer litt på dette, eller er det bare meg?
* 5 om dagen * Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 jeg reagerer også, men jeg er ikke så aktiv her inne lengre, og har aldri lagt ut så mye om meg selv.... men ikke så dumt å bytte nick, og være litt mere forsiktig med hva en legger ut her.
Gjest Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Å det hadde jeg ikke sagt, hadde faktisk tenkt litt på å takke for meg jeg også. ble dråpen dette.... bye bye
2010 Mammaen Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Men så lenge man ikke bruker facebook knappen er det vel ikke synlig hvem man er? Har ikke fått med meg dette nye helt jeg...
Gjest Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Tror dere virkelig at noen vil bruke "like"-knappen og linke til innlegg her inne på Facebook? Jeg tviler sterkt på at så veldig mange vil gjøre det.
FrøkenSprøken Skrevet 14. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2011 Hvis noen andre trykker på liker, så blir jo innlegget lagt til på veggen deres, og sjansen er stor for at folk som egentlig aldri ville ha rotet seg inn på sidene her, dermed tar seg en tur innom for å lese. Jeg har heller ikke skrevet så mye personlig om jeg selv (de siste årene, i det minste), men det er vel ikke så mange som har den samme navnekombinasjonen som vi har på våre barn, samt at noen her inne kjenner jeg jo personlig, og har på facebook. Men selv om jeg ofte bytter ut noe informasjon, navn, sted, relasjoner e.l. når jeg skriver innlegg her inne, er det jo fullt mulig for mange å kjenne igjen situasjonen dersom de vet om den i virkeligheten. Derfor har jeg aldri blåst ut frustrasjon over folk som kanskje kan være her inne selv, men bare over personer som garantert ikke har noe her inne å gjøre. Men hvis innleggene plutselig blir lagt ut på facebook, så er jo sjansen stor for at noen (for eksempel "naboen", "sjefen", "svigerfar") kommer over innlegget, og gjennomskuer at det er meg... Ikke det at jeg selv kommer til å linke til denne siden noen sinne! For å være helt ærlig, er jeg en smule flau over å være her inne så det er ikke noe jeg pleier å innrømme... hehehe...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 En kan være en for mye. Jeg ble forresten helt ør i hodet her nå av all reklamen og dill og dall som er her, til og med midt inni en tråd. Men etter lang fartstid her med ørten forskjellige nick er det vel på tide å forlate skuta uansett, det er vel bare gammel vane som gjør at man henger rundt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå