luv2bemammy Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Noen som har erfaring med å reise til syden rundt uke 22, burde vel gå greit det??
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 skal til syden i uke 32. Burde gå helt fint det. Ta noen forhåndsregler. F eks ta med antibac, ikke ligg for lenge og stek deg i sola, smør deg godt med solkrem, drikk mye væske, støttestrømper på flyet osv
NostraStoria Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Tror det går helt fint, så lenge du ellers er frisk i svangerskapet. Husk å ikke være for lenge i solsteken, skal lite til før en får disse "nydelige" brune pigmentflekkene som tetter seg mer og mer. Jeg var i syden i uke 14 og det så ut som jeg hadde noe pigmentfeil pga altfor mange pigmentflekker i panna og på overleppa. Ellers er det viktig å drikke masse vann, siden det er lett å bli svimmel når en er gravid i varmen. Ikke spis kylling eller salat pga bakterieinnholdet.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Jeg reiste til Gran Canarid da jeg var 27+5 med nr. 2. Ingen fare det! ) Reis med god samvittighet!!! ) Husk helsekortet! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå