Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 min bestevennine som jeg har hatt i mange år , trodde jeg , klarte ikke å være med meg lenger fordi jeg er gravid . så da kan jeg ikke være med ut på byen , jeg kan ikke bli med å ta en røyk, jeg kan jo ,men syns ikke dette er noe gøy å sitte å se folk drikker seg drita eller røyker og koser seg når jeg er SUPER røyksugen selv ! Og den andre venninen min som ble helt SUPERVENN fordi jeg er gravid , og nesten spørr om hun kan være fadder ?! Så syykt falsk og blir helt kvalm av disse vennene .. Blir så sykt skuffet også for plutselig har jeg " mistet" dem.. Også er det da kjæresten min, som har fått en slags panikk for å bli far , og drikker hver helg, røyker i bilen og tar ikke hensyn til meg som sitter ved siden av . Greit på en måte av han vil ut og "frese" fra seg nå , men hver gang han er ute bare må han drikke sprit og han blir kjempe frekk og motbydelig hver gang , noe som ender meg krangel og gråt, kjenner jeg ikke har godt av sånne forhold nå.. Måtte bare få ut noe dritt her .. Flere som har det på samme måte ? <3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jah...sånn kan det gå når man blir gravid som 17-åring...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Hahahaha akkurat det jeg også tenkte! Ikke ofte jeg føler jeg kan si alderen på HI, men i dette tilfellet er vedkommende klart under 20
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Dårlige venninner, dropp de....sett på plass mannen in en gang for alle! Hadde min holdt på sånn hadde gitt han èn sjanse til eller flyttet ut....eller bedt han flytte...ikke før et han skjønner poenget, forhåpentligvis! Dette skal være en herlig tid for deg, ikke la andre få ødelegge, lykke til og kos deg:D
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Nei, hadde det ikke sånn for jeg ble gravid som 31 åring med en normal mann som ikke behandler meg eller andre som dritt. Han og drakk, gikk på byn og jeg ble også med faktisk helt til 3 uker igjen til termin, hadde det kjekt jeg selv om jeg ikke drakk, snakka med folk, dansa...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 NEI , klart ikke under 20 Det er jeg faktisk ikke Går vell ann å ha dårlige venner om man er over 20 vel?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Jada, går klart an det. Men måten du skriver på tilsier at du ikke er så voksen for alderen for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 men så var det ikke det innlegget mitt handlet om heller da , om jeg var voksen for alderen heller.. Var om andre hadde dritt venniner og hva man gjør med dem , og jeg må få lov til å klage på forloveden min jeg også? Greit jeg er ung, jeg er 20, men kan virkelig ikke si jeg er så voldsomt umoden for min alder.. MEN, det blir sånn, når vennene mine er 19 og forloveden min er like gammel som meg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå