Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Det beste med min er at han er snill og omtenksom. Og usedvanlig kjekk Og at han elsker meg
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Min mann er også helt toppen. Ville sagt alt det samme som du sier om din, samt at han er temmelig så flink med både meg og barna. Han er god som gull, flink og grei og en skikkelig type fra ende til annen.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Han har samme humor om meg, og får meg til å le. Han skjønner når det er noe galt, og som oftest hva det er også uten at jeg trenger å si noe. Han gir verdens beste massasje. Han er akkurat det jeg ser etter i en mann og barnefar. Han og min pappa deler førsteplassen for beste pappa )
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Han er også forresten verdens BESTE pappa <3 HI
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 At han ikke bor sammen med meg Men han er en fantastisk pappa for datteren vår på 5 år. Det skal han ha
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Mannen min har veldig mange gode egenskaper, mest setter jeg pris på at han er alltid til å stole på og at han gir meg den tryggheten jeg trenger.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 at han er sexy, omtenksom, en flott pappa og får meg til å le!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Han får meg til å ville bli et bedre menneske! Han får meg til å vokse, utvikle meg og innse mine gode og dårlige sider. Han gjör meg trygg, samtidig som jeg begynner å forstå hva det vil si å stille opp for den andre. Han er min rake motsetning, og et speilbilde av meg selv, forstå det den som kan ;-) Ingen har gjort meg så sint (for å sitere krompen), eller så glad! Han har gitt meg en fantastisk sönn, og er en super pappa! Han har et hjerte av gull, og noen ganger er han litt dumsnill, samtidig som han kan väre streng og se verden med mer realistiske öyne enn naive meg. Han er usedvanlig flott å se på, kler seg veldig bra, og helt fantastisk i senga! Ja, og så er han min! Hehe :-)
Gjest Antarctica Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Kjæresten min er en helt usedvanlig snill fyr. Han regelrett duller med oss, meg og ungene. Kommer med kaffe på senga til meg, og sier fra at når jeg er klar kan jeg komme opp og få speilegg til frokost... (Heldigvis er han litt mer A-menneske enn jeg!) Han har veldig stor omsorg for meg og syns alltid jeg fortjener det beste. I tillegg har vi lange samtaler, masse latter og mye fagprat. Jeg føler alltid at jeg blir forstått, samme hvor rart det er, det jeg kommer med til ham. Og kjæresten min er verdens ærligste mann, noe jeg setter kjempehøyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå