Gå til innhold

Er så lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf tenker meg meg meg å ikke på gutten.. Så nå er påskeferien til gutten avlyst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjør du som meg og driter i bf,men sørger for en flott påske for sønnen din!!

Her var det faktisk jeg som tenkte på meg og gutten min da,bf kunne kanskje tenkt seg fler dager med guttungen,men han får palmehelga nå og så drar vi på tur og blir borte til mai!! ;)

Fokuser er på at barnet skal ha det fint og glem din irritasjon og frustrasjon ovenfor bf!! :)

Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt.. Har nå fått en liten avtale med bf så vi kan reise vekk i et par dager.

Men forstår ikke hvorfor på død og liv bf skal ha gutten når han har mulighet til å reise vekk når det først er skoleferie OG guttongen har kjempelyst å reise..

Så vi får gjør det beste ut av de dagene vi har:)

Skrevet

Trodde det var omvendt jeg at bf ikke gadd å ta ungen.

Men om det er barnefars tur til å ha barnet denne påsken så burde du ikke ha lagt planer om å reise bort med gutten og fortelle han (altså barnet om det) da er det faktisk du som ødelegger for gutten ikke faren.

Da skulle du ha snakket om far før du sa noe til sønnen din slik at du fant ut om du kunne ha han med deg.

Hadde du villig sendt barnet avgårde om du hadde planer men far plutselig kom at han ville ha med seg barnet på tur i de dagene selv om det var dine dager?

Skrevet

Det er ikke bf`s tur til å ha gutten.. Vi har en uskreven regel om at den som kan ta han med på tur kan ha han i påsken. Men dette åre gjelder det tydligvis ikke. Og at han kommer til meg med et stort ønske om å reise på ferie til sine besteforeldre som han ser max 3 ganger i året så gjør jeg mitt beste for å få til det. De siste 5 påskene er det han som har hatt med gutten på påskeferie til sin familie for jeg har ikke hatt mulighet til å reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...