Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Vet ikke. Har ikke sjekket, men regner med at det vil komme i neste uke før helligdagene
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 vet ikke hvorfor det kommer så tidlig, men står på nav sine sider at det skal komme imorgen. har bestandig brukt å fått det en dag før, men ike idag :/ har vært så mye rot med utbet mine i det siste, så derfor jeg lurer hi
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg fikk lønsslippen fra nav i dag, der står det at utbetalingsdatoen er i morgen ja. Sikker pga. påsken neste uke. De pleier å være tidlig ute før helligdagene )
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Ikke fått.. Rart at noen fikk os i går da.. hmm Står på nav.no under "mine utbetalinger" at den er til utbetaling.. men det har det stått i ei uke nå
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Har ikke fått pengene enda men utbetalingslappen og det star morgendagens dato så kommer vel i kveld eller i morgen vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Jeg har ikke fått... men, oj, jeg skal visst ikke ha det heller jeg, for jeg tjener visst mine egne penger.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Kjedelig for deg, da, 13.31... Må være kjipt å tjene pengene sine selv når man heller, som alenemor, kan sitte å gjøre ingenting, men fortsatt få penger!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Ja, jeg har tenkt mye på det selv. Men når jeg er så dum at jeg har skaffet meg fast inntekt som er høy nok til å forsørge meg selv og barna mine så har jeg vel bare meg selv å takke. 13.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå