Gå til innhold

Våknet i natt med ordentlig vondt i venstre side i magen, noen andre med slikt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Våknet i natt med vondt i venstre side av magen, nesten som sting eller hold. Ubehagelig og ekkelt, måtte sette meg opp litt så forsvant det. Det startet da jeg snudde meg fra rygg til siden.

 

Lurte på om livmoren tøyer seg og smertene er fra dette?

Jeg er i uke 23:-)

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg har det også så, alltid på natten hvis jeg snur meg litt for brått. Det er skikkelig vondt, må bite tennene sammen, og det tar en liten stund før det gir seg.

Jeg har hatt det så i noen uker, etter at magen begynte å bli tung og stor, og er i uke 25 nå. Tror ikke det er noen fare, bare livmor/ligamenter el. som strekkes.

Du trenger nok ikke å bekymre deg, men hvis du likevel er bekymret så er det sikkert godt å ta en tlf til jordmor eller noen annen som om ikke annet kan berolige deg:)

Vi må nok bare snu oss roooolig du og jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har disse smertene eller sting som jeg kaller det over navlen, jeg er i uke 24. Når jeg beveger meg ute i raskt tempo blir magen hard, ikke vond men sprengt. Nå blir jeg oftere plaget av sting eller hold i magen, men tror også det er magen som strekker seg.

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilføyer at det også kan komme sting når jeg bare sitter i ro, dermed ikke sammenheng med bevegelse og raskt tempo:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...