Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Likte det ikke før. Nå har det plutselig kommet tusenvis av små Theodorer, og jeg liker det enda dårligere. Tror helt klart at Theodor er de nye Ronny og Johnny.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Da ser jeg for meg den søte bamsen Theodor som var på barnetv da jeg var bittelita. Det er et søtt navn, men jeg forbinder det veldig med en liten brumm. Hehe.
Abby ~ Henrik Elias 18.07.11♥ Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Eeeelsker det! Sønnen min på seks år heter Teodor + et navn til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå