Gå til innhold

Termin i dag! Hvordan er det med dere andre klekkeklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klapp på skulderen og en liten mental hurra! Selv om jeg ikke fikk gjøre et "kortere" svangerskap denne gangen heller, så er jeg ganske fornøyd med innsatsen. Har kokt barn på en eksemplarisk måte denne gangen synes jeg! Sa til mannen min at fra nå av er alle ekstra dager en bonus, og at jeg fortjener en oppmerksomhet for hver dag ;) I dag skal vi (jeg og datteren min) kjøpe en bukett tulipaner tror jeg.

Kan jo virkelig ikke klage på formen heller, så jeg får bare vente og se hva som skjer. Sover godt på natten, bare oppe 1-2 ganger pr natt de siste to ukene, bekkenet er nesten bra, åreknutene har blitt litt mindre og magen strutter så fint atte. Det er bare lungene som gjør at jeg høres ut som en hval når jeg går opp trappen. Storesøster kom 4 dager over termin, så jeg får ikke lov til å bli sur og utålmodig før på mandag.

I dag skal jeg nyte solen, krokusen som blomstrer i plenen og sol fra skyfri himmel. Det er deilig med vår, og det kommer til å bli en fin sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk måte og "korte ned ventetida på" Den tror jeg jeg vil stjele hvis jeg kommer på overtid. Har termin mandag.

Skrevet

Jeg har også termin i dag og kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Har hatt nesten kontiuerlige menssmerter i en uke nå og de har vært enda vondere siden i går kveld, så håper jo det betyr at det skjer noe snart. Fødte to dager over termin sist, men merker jeg er mer utålmodig denne gangen. Håper ihvertfall det skjer noe i løpet av helgen. Nå skal jeg ut å gå en tur i solen og se om det hjelper :-) Lykke til dere andre:-)

Skrevet

For en innstilling, tina29:) venter nr to!!! Helt fantastisk!!! Den må vi la oss inspirere av, alle sammen :)

Kos deg med en stor og flott tulipan-bukett - det syns jeg virkelig du fortjener!!!

Jeg har fortsatt 10 dager til termin, og har vært av helt lik oppfatning og inspirasjon som deg frem til i går. Har ikke vært lei og ikke hatt de store plagene i det hele tatt. Men tirsdag ettermiddag begynte å slimproppen å gå og kynnerene begynte å bli vonde. Dette har holdt på helt frem til i dag uten at noe mer har skjedd...å nå er jeg jo helt besatt av hva som skal skje videre...tenker jo ikke på annet! Må bare ta meg sammen og tenke at det fortsatt er over 1 uke til termin og at dette kan ta tid. Da hjelper det med slike innlegg som du har skrevet :)

Nyt en deilig dag :)

Skrevet

Så deilige tanker! Selv prøver jeg også å tenke positivt, men med 7 dager på overtid begynner jeg å bli VELDIG utålmodig!

Men tulipaner, det skal jeg jaggu kjøpe meg - belønning er viktig!

Formen min er forresten kjempefin, så kan ikke klage, slev om jeg skulle ønske jeg hadde kynnere, nedpress, murringer og andre vondter som kan tilsi at noe er på gang...:)

ha en flott dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...