Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 er det greit? føler jeg drar med meg så mye bakterier og sånn, men de sa jeg skulle ha med vogna når lille på 5 mnd skal på undersøkelse idag.. en ting å ta med inn dit vi skal, men jeg må jo gå langt gjennom gangene for å komme dit. sikkert bare jeg som er rar, er aldri på sykehus utenom når jeg føder så veit liksom ikke hvordan ting fungerer der
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Så lenge du ikke drar vogna gjennom et gjørmehull først, og passer på at du ikke plasserer den midt i gangen hvis noe skulle skje ser ikke jeg noe galt i å ta vogna med Evt kan du la vogna stå utenfor/i gangen?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Nå er det sånn at bakteriene er veldig dårlig på å hoppe, da. Så, det går nok fint:) Jeg har hatt med vognen flere ganger, og det er aldri noe problem. Tar den ikke med inn på de minste undersøkelsesrommene, men personalet på sykehuset er jo der og passer på
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Ingen problem i det hele tatt. Jeg gjorde det samme og satte fra meg vogna på venterommet. Her var det god plass så den var ikke i veien for noen. Lillegutt var kun noen dager gammel og det var 10 minus ute så jeg hadde ikke valg om å ta med vogna eller ei.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Det er IKKE barnevogna di som er den skumlebakteriebomba på et sykehus. Det er heller et spørsmål om du har lyst å utsette barnevogna di for de ekle basillene som finnes på sykehus.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Det er garantert ikke mere bakterier på vogna di enn det er under alle skoene.
3 nøtter til Askepott Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 På helsestasjonen hvor jeg går er det ikke lov å ta med vogna inn, er jævelig stress med veska, sekken og ungen, stresser meg ihjel der inne.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Hm, det var rart:S Her er det anviste plasser vi kan sette vogna, rett utenfor. Går jo greit, men skulle gjerne kunne hatt vogna med helt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå