Gå til innhold

Å ta med vogn inn på sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit?

føler jeg drar med meg så mye bakterier og sånn, men de sa jeg skulle ha med vogna når lille på 5 mnd skal på undersøkelse idag..

en ting å ta med inn dit vi skal, men jeg må jo gå langt gjennom gangene for å komme dit.

sikkert bare jeg som er rar, er aldri på sykehus utenom når jeg føder så veit liksom ikke hvordan ting fungerer der :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke drar vogna gjennom et gjørmehull først, og passer på at du ikke plasserer den midt i gangen hvis noe skulle skje ser ikke jeg noe galt i å ta vogna med :)

Evt kan du la vogna stå utenfor/i gangen?

Skrevet

Nå er det sånn at bakteriene er veldig dårlig på å hoppe, da. Så, det går nok fint:)

Jeg har hatt med vognen flere ganger, og det er aldri noe problem. Tar den ikke med inn på de minste undersøkelsesrommene, men personalet på sykehuset er jo der og passer på:)

Skrevet

Ingen problem i det hele tatt. Jeg gjorde det samme og satte fra meg vogna på venterommet. Her var det god plass så den var ikke i veien for noen. Lillegutt var kun noen dager gammel og det var 10 minus ute så jeg hadde ikke valg om å ta med vogna eller ei.

Skrevet

Det er IKKE barnevogna di som er den skumlebakteriebomba på et sykehus. Det er heller et spørsmål om du har lyst å utsette barnevogna di for de ekle basillene som finnes på sykehus.

Skrevet

Det er garantert ikke mere bakterier på vogna di enn det er under alle skoene.

Skrevet

På helsestasjonen hvor jeg går er det ikke lov å ta med vogna inn, er jævelig stress med veska, sekken og ungen, stresser meg ihjel der inne.

Skrevet

Hm, det var rart:S

Her er det anviste plasser vi kan sette vogna, rett utenfor.

Går jo greit, men skulle gjerne kunne hatt vogna med helt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...