Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 14. april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 dager igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager ijen :)

Skrevet

20 dager igjen : )

Skrevet

16 dager igjen, og det er helt SINNSYKT hvor fort tiden har gått!:)

Skrevet

ja ikke rart du er utolmodig da!!!!! håper du føder i dag;)

har 32 dgr.igjen her. er skikkelig lei. mentalt lei. savner å være mer i aktivitet. er mye trett og får så mange kynnere, så må ta ting i slow motion. men alt bra og for et nydelig vær!!!!!!!! flott å få barn i april mai;)

Skrevet

14 dager igjen til permisjon

31 dager igjen til menstermin

33 dager igjen til "min termin"

35 dager igjen til UL-termin

Skrevet

7 dager over termin.. starter på uke 42 på mandag.. :S

Skrevet

Desverre 11 dager da det ikke ble keisersnitt i dag:)))))))

Skrevet

5 dager på overtid idag! Og fått vite at det fremdeles nok vil gå litt tid, lille luringen i magen ligger med hode ned, men litt skeivt, stanger i skambeinet og kommer seg ikkje heilt i fødeposisjon.... Nå skal eg ut å gå så lenge eg orke for å forsøke å riste mini ned dit han må for at fødsel skal komme igang:)

Skrevet

24 dager igjen til termin. Siste dag på arbeid i morgen, så blir det "lang påskeferie." Håper den lille er klar for å hilse på snart................

Skrevet

7 dager på overtid... var på kontroll på sykehuset i går og alt så bra ut - så kan risikere å gå helt til neste torsdag. Litt kjedelig, så satser på at fullmånen gjør sitt i helga:)

Skrevet

Er fattige fem dager unna UL termin. Og klar som et egg for å se den nye babyen :)

Skrevet

8 dager igjen og en smule utålmodig. Legene og jordmødrene har vært så redd for at jeg skulle føde før tiden, det har nok påvirket meg i at jeg venter på at fødselen skal starte før tiden. Har gått å ventet siden uke 37. Nå er det jo greit at hun kommer. I uke 22 er det ikke greit.

Blir sikkert overtid på meg. Men sliter med å psyke meg opp på det.

Skrevet

Her er det 58 dager igjen :)

Skrevet

18 dager igjen nå.. Er så lei å sliten:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...