☆Monkey Business☆ Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg har begynt på minipiller (håper jeg) Mensen min er skikkelig rar, det har den alltid vært, men i det siste har det komt litt blod og så har det stoppet opp et par dager før det kommer mer :s Så, minipiller skal jo påbegynnes den dagen mensen kommer, jeg tok første pillen på tisdag, for da begynte jeg å blø, men nå har det stoppet opp. Jeg har menssmerter og alt annet som hører mensen til, bortsett fra blødninger Tror dere pillene virker? Jeg regner med at jeg begynner å blø straks da, men..... kanskje jeg skal høre med legen? Hmmm.....
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Hei:) Jeg begynte med minipiller etter fødsel, hadde da ikke fått mensen tilbake så startet opp uten.. Og hadde da omtrent mensen HELE TIDEN!! Det står jo i bruksanvisningen også, at man kan få hyppige/uregelmessige blødninger.. Så det er nok det du opplever tenker jeg.. Så derfor slutten jeg på de... Jeg fant ut at den eneste grunnen til at man ikke blir gravid når man bruker minipille er - MAN HAR ALLTID MENSEN!! og kan ikke ha sex:p Håper det hjelper seg for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå