Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Dette er den første natta mitt barn sover i storseng. Vi deler soverom og soverommet er i 2. etasje. Jeg er litt treg til å våkne, og barnet mitt kommer garantert til å luske rundt på rommet før jeg blir vekket. Er jo vant til å våkne av utålmodig gråt.
FrøkenSprøken Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Er det farlig om barnet kommer seg ut døra, da? Så lenge du ligger der sammen med ham, så er det vel ikke noe problem å låse, men om det er nødvendig? Jeg vet ikke, jeg... Vi har aldri tenkt tanken... Men nå gjør ikke gutten vår noe dumt/rart om han skulle stå opp, så det er liksom ingenting å bekymre seg for...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 ikke lås! da skremmer du livskiten ut av ungen din! tenk om noen hadde låst deg inne på et rom!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Forsto det sånn at de forsatt deler rom , men i seng som han kommer seg ut av selv?? Ikke lås døren, tenk om noe skulle skje, og det er nødvendig å bryte seg inn...?? Hva med å plassere en litt tung stol foran?? Sånn at du HØRER om den blir flyttet på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå